Als deze nieuwsbrief niet juist wordt weergegeven dan kunt u hier kiezen voor de online versie.

 
logo Marketingcarriere Twitter Facebook Linkedin Mobiele Apps
 
     
 
nieuwsbrief Carrierenieuwsbrief juli 2017
 
 
   
 
Niemand kent je beter dan jezelf
Interview met Henny Atsma, Manager Marketing & Commercie FBTO
‘Veel zogenaamde klantkennis is gebaseerd op afgeleide informatie en aannames, zonder enig persoonlijk contact. Klanten worden op basis van aannames in hokjes gestopt, maar uiteindelijk kent niemand je beter dan jezelf. En juist daar ligt voor ons de uitdaging: wij bepalen niet wat goed is voor de klant, maar helpen de klant om de beste keuzes voor zichzelf te maken.
 
Lees meer
   
   
 
Onze rol? Data vertalen naar relevante en innovatieve oplossingen
Interview met Marie Braem, Manager Analyse & Advies Achmea Inkomensverzekeringen
Achmea heeft de ambitie om een data driven verzekeraar te worden, waar beslissingen en procesoptimalisaties fact based zijn. Om dit binnen Inkomen mogelijk te maken is een nieuw, specialistisch team opgericht: Analyse & Advies. Vanuit onze expertise op het vlak van Data Science, klant- en marktonderzoek, strategie en innovatie vertalen wij data naar oplossingen voor complexe business vraagstukken.
 
Lees meer
   
   
 
Data scientist: de nieuwe hogepriester?
Rik Maes, bijzonder hoogleraar Management van Informatie in Organisaties aan de Radboud Universiteit
We worden om de oren geslagen met wonderlijke verhalen uit de wereld van data. Termen als ‘big data’, ‘business analytics’, ‘data mining’, ‘data-gestuurd werken’ et cetera zoemen zelfs rond in directiekamers; de roep om data scientists klinkt luid. Terecht? Allicht wel, maar er zijn ook kanttekeningen bij te plaatsen.
 
Lees meer
   
   
Spotlight Vacatures  Spotlight Vacatures
   
Data scientist - Achmea
Apeldoorn
Hou jij ook van data analyse, machine learning, statistiek en programmeren in een resultaatgerichte omgeving?
Director Corporate Strategy - ABN AMRO Bank
Amsterdam
The corporate strategy team of ABN AMRO is instrumental in defining the strategy to optimally position ABN AMRO for the future.
Product Markt Manager Consumer Finance - BNP Paribas Personal Finance
Rotterdam
Zet jij een nieuw bedrijf commercieel op de kaart?
          Bekijk alle vacatures alle vacatures  
 
Nieuwe Vacatures
 
  Marketing Intelligence
Professional Traineeship Customer Intelligence Analist - AEGON
Den Haag
Senior Data Scientist - Tele2
Diemen
Digital Data Analist (Medior) - ABN AMRO Bank
Amsterdam
Data engineer - Achmea
Apeldoorn en Tilburg
Big Data Scientist - BigData Republic
Randstad
   
  Online Marketing
Junior Omnichannel Integratie Specialist - Achmea
Apeldoorn
Product Owner Online Klantbediening (B2C) - MN
Den Haag
Category Manager Digital Banking - ABN AMRO Bank
Amsterdam
Senior Propositie Marketeer - Specialisatie Omnichannelmanagement - VGZ
Arnhem
Salesmanager Digitale Bank - Rabobank
Utrecht
Product owner online - AEGON
Den Haag
   
  Marketing & Communicatie
Redacteur Content Management - Achmea
Leiden
Social Media Specialist - Allsecur
Rotterdam
Advisor WO - Strategy & Customer - EY
Amsterdam
Enthousiaste Marketeer - VvAA
Amsterdam
Marketing Manager - Via Employment Services
Nederland
Senior Communicatie Adviseur - MN
Den Haag
Manager Productmanagement Hypotheken & Consumptief Krediet - Nationale-Nederlanden
Rotterdam
Bekijk alle vacatures alle vacatures
   
 
Beyond digital
Accenture, Shifting consumer trends create new opportunity for banks
Consumer behaviors and expectations are shifting in ways that are forcing banks to both redefine their priorities and transform their distribution models. To help map and describe these changes, Accenture’s 2017 Financial Services Global Distribution & Marketing Consumer Study gathered the views of more than 32,000 banking customers across 18 markets.
 
Lees meer
   
   
 
Insurance's New Normal
PwC
De veranderingen in de wereld van de financiële dienstverlening volgen elkaar steeds sneller op. De verzekeringssector zal niet van de ene op de andere dag veranderen, maar toch houden veel bedrijven hun omgeving scherp in de gaten om in te kunnen spelen op kansen en uitdagingen. InsurTech leidt tot een hervorming van de verzekeringssector. Waar dit fenomeen eerder gezien werd als een verstoring, is het nu de drijvende kracht achter innovatie.
 
Lees meer
   
 
Download de app
 
Marketingcarriere.nl is nu ook beschikbaar als app!
Mis nooit meer een vacature en ga naar de PlayStore of AppStore
 
 
 
     
     
 
Onze portals  |  Jouw carriere   |  Voor werkgevers
Twitter Facebook Linkedin Mobiele Apps
 
 
 
Jouw Carriere
 
Vacature Alert
Doorzoek vacatures
Contact
Aanmelden/Afmelden
 
Voor werkgevers
 
Direct vacature plaatsen
Employer Branding
Contact
     
Nienke Smit   Pieter Lammers
     
Nienke Smit
m. 06 - 41454957
Linkedin Twitter Email
  Pieter Lammers
m. 06 - 41454956
Linkedin Twitter Email